Wednesday, 30 May 2007

Scooter Ape


I`ve drawn this couple today - just for fun...

6 comments:

Oliver Kurth said...

Safety first! You can't have enough rearview mirrors. But why is the gorilla looking so serious?! Looks like a joyride!

So you've tried a different approach this time. Well done.

Jörn Gebert said...

New and different style, and at least just as well as the other. Compliment.

Did you have a past as Mod or did i miss Quadrophenia last evening?

Henning Ahlers said...

Gerne mehr davon, Herr Schwarz!

;-)

Gruß aus der Zone!

H.

Michael Mantel said...

Ich denke, der Gorilla schaut so nachdenklich drein, weil er gerade entführt wird, und er sich einen Fluchtplan überlegt.

Herr Schwarz beschreitet neue Wege (trotz altbekannter Wolkenstrukturen). Weiter so!

Lars said...

!A Illu! Gefällt mir ausgezeichnet!
Ich geh davon aus, dass der kleine, fiese Knilch auf dem zum Raketopet umfrisierten Roller sich den Gorilla als Bodyguard hält (die gucken schließlich immer so ernst), weil er sich alleine nicht raustraut (der bösen Rocker wegen).

cdeboda said...

Cool image! Overall nice blog too.